Så kom dagen endelig til vores længe ventede Gf tur til Torrevieja i nærheden af Alicante Vores kære medlem Vibbe har et hus der og vi havde lejet et ekstra.

Allerede fra begyndelsen var der højt humør og det blev fejret i lufthaven og flyet med både vin, champagne og baileys, tilsidst måtte de melde udsolgt! Efter en køretur ankom vi til midnat og 21 grader varme, det var klart en god øl der blev nydt før vi gik i seng.

Næste morgen vågnede vi op til solskin, vi spiste morgenmad og tog på marked. Her blev der handlet til den store guld medalje, alle fik noget i poserne og dejlig afkølende vin i halsen. Efter markedet spiste vi frokost på strandpromonaden og gik derefter videre ned på lystbådehavnen og her fik vi sangria og drinks. Sidst på eftermiddagen gik det hjem mod husene og nogle fik en dukkert i poolen, imens andre nød et glas vin i solen. Til aftensmaden gik turen ud til en kirke som er blevet bygget om til restaurant, under mad blev stemningen høj, der blev grinet og fjollet højlydt flere gange!! Under maden var der opvisning i flamingo dans ad to omgange, virken styrke det kræver.  Så gik turen hjem til huset igen og nu skulle der festes som kun os piger kan og det blev der. Uden at afsløre for meget, blev der badet, brækket sig pg røget en hel masse

Næste morgen var det ikke alle som var lige friske og en ny plan blev født. Igen stod den på shopping, denne gang i et center og pigerne hyggede sih med tapas til frokost. Om eftermiddagen gik vi en tur ned til en saltsø, her badede tre af pigerne. Der er så meget salt i søen, at så snart de kom lidt om på siden væltede de rundt og de flød hele tiden i overfladen, en super sjov oplevelse. Inden maden holdte vi generalforsamling. Til aftensmad var vi på tysker restaurant, her fik vi wienersnitchel og vinen gled knap så let.

Alt i alt har vi haft den skønneste, fedeste tur, hvor der er blevet grinet, leet, snakket og røget. Der er kommet nye ord til ordbogen som; stripnisse, spritso og et utal af gode citater!!

Tak skønne piger for en uforglemmelig tur!!